Before Bouncing Back to the Blackboard Bash!

Partagez
    Fast Squirrel
    Awesome Bearded Alicorn

Before Bouncing Back to the Blackboard Bash!

Message  Fast Squirrel le Mer 19 Déc - 21:25

L'endroit (ce serait à Montréal) et la date exacte restent à déterminer/Still debating over where (in Montreal) and when exactly this will happen

Jésus, Marie, Joseph! Mais c'est que nous n'avons pas eu un meet depuis un certain temps, maintenant! Pourquoi ne pas en faire un avant le retour en classe?
    Voici comment tout ça se déroulerait:
    Ceux qui souhaitent faire des raids avant le souper planifient leurs rencontres ici même et tout le monde se pointe au resto à l'heure convenue pour un joyeux repas entre amis.
    Amenez vos pouliches!
    Rappelez-vous que vous ne serez pas les seuls! Sortez vos meilleures façons d'agir! Faites nous honneur! Aussi, la plupart des endroits pouvant accommoder un bon groupe (je suis optimiste, nous allons avoir une bonne gang) risque de vous montrer une facture plus élevée qu'un repas au McDo. Ayez cela en tête!

Vous remarquez que l'événement dure 24 heures. C'est qu'il s'agit là des deux dates possibles, soit le vendredi 4 ou le samedi 5 janvier.

------

Well, well, well... We haven't had a meet in some time, now. Why not have one before school's up again?
    Here's how I see this going down:
    For those who wish to raid pony merchandise before, feel free to lay down your plans in here.
    Once everyone is set and hungry, we meet at whatever place has been decided for a friendly gathering and hearty meal among friends.
    Of course, bring your ponies, new and old!
    Remember we won't have the place to ourselves, so be on your best behaviour! Make us proud!
    One last thing! Keep in mind most places that can accommodate a big crowd (I am optimistic we will be numerous) will ring you up a pricier bill that McDonald's, so keep that in mind.

Notice how the event lasts for 24 hours? Yeah, that's so both dates are included in there (so Friday the 4th and Saturday the 5th).

P.S.
    J'aimerais pouvoir faire la réservation autour du 2 ou 3 janvier, alors regardez vos horaires dès maintenant!
    I would like to make the reservation around the 2nd or 3rd, so check your calendars!

Filly

Re: Before Bouncing Back to the Blackboard Bash!

Message  BloodStar le Dim 23 Déc - 1:11

Merci de l'info Je suis peux etre ban du groupe mais j'existe encore su'l forum so J'y serait a ce fameux meetup. iykwim
    Fast Squirrel
    Awesome Bearded Alicorn

Message  Fast Squirrel le Dim 23 Déc - 18:53

No problemo! Everyone is invited!

Here are the suggestions for places to eat, feel free to add your own (sorry, I don't know how to add a poll from dome place else than the OP):
    -Boston Pizza
    -Past Tutti Giorni
    - East Side Mario's
    -Seoul Chako

Message  Fast Squirrel le Jeu 3 Jan - 13:20

Done and done!
    Réservation pour vingt personne à mon nom (Alexandre Dorion) au East Side Mario's de la Place Côte-Vertu à 18h, ce samedi!

We have a spot for twenty at Place Côte-Vertu's East Side Mario's for 6:00 on Saturday!

Filly

Message  BloodStar le Jeu 3 Jan - 18:25

got it!
    RED SANDVICH
    Alicorn Jazz Head

Message  RED SANDVICH le Sam 5 Jan - 14:56

C'est ce soir!
    Malheureusement, je pourrai pas y être D:

Have fun guys!

Dashie is best pony

Tristan
    Jazzman & metalhead

Contenu sponsorisé

Message  Contenu sponsorisé

La date/heure actuelle est Jeu 19 Oct - 15:20